FAQ
Postup je veľmi jednoduchý. Pri produkte, ktorý sa vám páči, si zvoľte dostupnú veľkosť a počet kusov. Následne prejdite do pokladne, vyplňte svoje osobné údaje a zvoľte spôsob dodania. Pre úspešné vytvorenie objednávky potvrďte, že ste si prečítali a súhlasíte so Všeobecnými obchodnými podmienkami. Následne dokončite objednávku. E-mail s jej potvrdením Vám príde na zadanú e-mailovú adresu do niekoľkých minút. Ak ste e-mail nenašli v doručenej pošte, skontrolujte si priečinky spam alebo reklamná pošta.
Pri objednávkach z e-shopu denim-outlet.sk platíte za tovar pri jeho prevzatí.
Ak ste si zvolili doručenie na adresu, zaplatíte kartou alebo v hotovosti priamo kuriérovi.
Ak ste si zvolili doručenie do Zásielkovne, zaplatíte priamo na vybranom odbernom mieste.
Ak ste si zvolili doručenie do Z-BOXU, obdržíte e-mailom od Packety link, prostredníctvom ktorého môžete za zásielku zaplatiť.
Ak ste si zvolili osobný odber na niektorej z predajní, za tovar platíte priamo na predajni kartou alebo v hotovosti.
Doprava zdarma pri všetkých objednávkach nad 100€!
Ak presiahne hodnota tovaru vo Vašej objednávke 100€, doručenie je automaticky zadarmo. Ak Vaša objednávka nepresiahne hodnotu 100€, bude Vám účtovaný poplatok 3,50€ za doručenie kuriérom na adresu, alebo 2,50€ za doručenie do Zásielkovne. V prípade osobného odberu na predajni žiadne poplatky za doručenie neplatíte.
Objednávky sú z pravidla odosielané najneskôr do 7 pracovných dní.
Po odovzdaní Vašej objednávky prepravcovi obdržíte e-mailovú notifikáciu o jej expedovaní. Následne Vás bude kontaktovať zvolená prepravná spoločnosť ohľadom dátumu doručenia balíka na adresu alebo na výdajné miesto.
Samozrejme. Po prevzatí balíka Vám prepravca zašle e-mail so sledovacím číslom balíka a údajmi o plánovanom doručení. Prostredníctvom tohto e-mailu si viete upraviť čas a miesto doručenia. V prípade ďalších požiadaviek ohľadom doručovania zásielky môžete kontaktovať priamo zvoleného prepravcu, DPD na e-mailovej adrese [email protected] alebo Packetu na [email protected].
Ak ste si v procese objednávky zvolili osobný odber, predajňa Vás bude kontaktovať e-mailom alebo telefonicky, keď bude objednávka pripravená na vyzdvihnutie. Počká na Vás 5 dní. Tovar si môžete na predajni vyskúšať a rozhodnúť sa, ktoré kúsky si vezmete domov.
V prípade nedoručenia alebo straty zásielky môžete kontaktovať nášho logistického partnera DPD e-mailom na [email protected] alebo Packetu na e-mailovej adrese [email protected]. Pre rýchlejšie vybavenie uveďte v správe sledovacie číslo balíka, ktoré ste dostali na e-mail spolu s informáciou o odoslaní zásielky.
I. VRÁTENIE TOVARU
Tovar môžete vrátiť do 14 dní od jeho prevzatia. Doklad o kúpe tovaru (faktúru alebo pokladničný blok) si za účelom vrátenia tovaru musí uchovať zákazník.
Ak Vám objednávka prišla kuriérom/do zásielkovne
Na webe e-shopu vyplňte formulár na vrátenie tovar. Nájdete ho tu: https://denim-outlet.sk/vratenie-a-reklamacia-tovaru/anonymous/
Nenosený tovar v originálnom obale a so všetkými etiketami od výrobcu zabaľte spolu s faktúrou a odošlite nám ho poštou alebo kuriérom na adresu Denim Group, Prešovská 45, 82102 Bratislava. Tovar s pribalenou faktúrou je možné tiež osobne odovzdať na niektorej z predajní.
Faktúra sa automaticky generuje, keď prepravná spoločnosť označí Vašu objednávku ako doručenú a príde Vám na e-mailovú adresu zadanú v objednávke do 24 hodín od prevzatia balíka. Ak faktúru nenájdete v prečinku s doručenou poštou, skontrolujte si priečniky spam a reklamná pošta.
Po spracovaní Vašej vratky dostanete peniaze na číslo účtu uvedené vo formulári na vrátenie.
Ak ste si objednávku prevzali osobne na niektorej z našich predajní
Tovar spolu s pokladničným blokom prineste na predajňu. Peniaze Vám vráti predajňa na základe dokladu o platbe.
II. REKLAMÁCIA
Tovar je možné reklamovať v lehote 2 rokov od jeho zakúpenia. Doklad o kúpe tovaru (faktúru alebo pokladničný blok) si za účelom vrátenia tovaru musí uchovať zákazník.
Ak Vám objednávka prišla kuriérom/do zásielkovne
Na webe e-shopu vyplňte formulár na vrátenie tovar. Nájdete ho tu: https://denim-outlet.sk/vratenie-a-reklamacia-tovaru/anonymous/
Tovar nám zašlite spolu s faktúrou na adresu Denim Group, Prešovská 45, 82102 Bratislava.
Po spracovaní tovaru a posúdení obdržíte vyrozumenie reklamácie.
Ak ste si objednávku prevzali osobne na niektorej z našich predajní
Tovar s pokladničným blokom prineste na predajňu. Predajňa Vašu reklamáciu zaeviduje a po jej posúdení Vás bude kontaktovať s vyrozumením.
I. Za tovar ste platili na dobierku
Po prebratí Vašej zásielky vratku spracujeme a na e-mail dostanete dobropis. Peniaze dostanete na číslo účtu, ktoré ste uviedli vo formulári na vrátenie do 14 dní.
II. Za tovar ste platili na našej predajni
Tovar odovzdáte na predajni, kde ste ho kupovali. Peniaze Vám budú vrátené na mieste.
Tovar na vrátenie alebo reklamáciu odosiela zákazník na vlastné náklady. Tovar môžete odoslať poštou, kuriérom, alebo odovzdať osobne na niektorej z predajní.